Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вървежа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с вървежа

    Здравейте колеги! Имам следния проблем с колата - след като загрее алфата, забива и спира да върви. Не иска да ускорява. Светва иконката с двигателчето. След като я угася и запаля се оправя за известно време и после пак спира да ускорява(натискам педала до долу и не ще да ускорява или много бавно). Колата е 156 1.9JTD 110коня. От какво може да се получава това? Благодаря Ви предварително за помощта!

  • #2
    от диагностиката която си направил преди да пишеш тука?
    JTD 105+

    Comment


    • #3
      По това което описваш колега турбината ти не работи в тези моменти.
      Турчин,не се заяждай с човека,щом го нарича двигателче,а не "чек" лампа,не се е сетил за диагностика. Не всеки е специалист,няма нужда от негативни приказки,ако имаш да кажеш нещо по същество го кажи,ако ли не,пълно е с теми в които може да го премериш с някой.
      Мир братко!!!

      Sent from my SM-G920F using Tapatalk
      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

      Comment


      • #4
        Провери си дебитомера. Можеш да откачиш буксата му и да следиш резултата. Успех!
        sigpic Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115h.p.

        Comment


        • #5
          Колеги, тук пише "след като загрее". А дотогава работи, нали? Значи не е турбо, не е дебитомер.

          Comment


          • #6
            Ако е турбината не трябва ли и преди да е загряла да не върви(доколкото знам ако е турбина не трябва ли да припушва сиво и да хвърля капки масло през ауспуха?) Колата не пуши отзад ни сиво, ни черно.

            Докато загрее няма никакви проблеми. След като загрее се появяват.

            Comment


            • #7
              колега тея болешки сякаш колата ти е засмукала топъл въздух и умряла EGR затваряли се ?(ако не си я затапил) чукни една диагностика

              Comment


              • #8
                ЕГР не е изолиран. Миналата година беше почистен.

                Comment


                • #9
                  Да при всички положения една диагностика ще те насочи към евентуалният проблем.Иначе помпа високо налягане или датчика на рейла са също вариант.

                  Sent from my ALE-L21 using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                    Колеги, тук пише "след като загрее". А дотогава работи, нали? Значи не е турбо, не е дебитомер.
                    Приятел имаше същия проблем, затова и написах дебитомер. Като загрее умираше.. Педала до долу и колата едвам тръгваше. След диагностиката дебитомера показа 2.2 волта и при подаване на газ не мърдаше => заминал дебитомер. Затова колега нищо не ти пречи като загрее откачи буксата и виж как е вървежа. Ако върви мисля, че отговора е ясен. Поздрави.
                    sigpic Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115h.p.

                    Comment


                    • #11
                      Откачи го и ... качи още грешки. Направи си диагностика

                      Comment


                      • #12
                        Идната седмица ще я занеса на диагностика да видим какво ще излезе.

                        Comment


                        • #13
                          Днеска ходих на диагностика - беше записана грешка за ЕГР. Обикалях ме в града да следи живи данни - турбина, дюзи, помпи са наред. Турбината много добре се развъртала, само ЕГР даваше отклонения в стойностите и го смених с друг. Колата вървеше след това много добре, НО пак стана като преди не иска да ускорява(даже и след като я угася и запаля). Какво да правя вече не знам. Дай те някакви предположения?

                          Comment


                          • #14
                            До колко градуса като загрее колата работи като хората? Кога започва да забива и как, при колко оборота?

                            Comment


                            • #15
                              Колата работи нормално докато не стигне работна температура 88-9 градуса. До тогава е бяс - ускорява много бързо и нямам никакви проблеми. След като загрее не знам какво става натискам газта и нищо, замисля бая време и след това тръгва да ускорява ама едно мудно все едно тегля нещо. В целия диапазон на обороти никаква промяна.

                              Comment

                              Working...
                              X